PONY® ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ FORD USA
Το 1981, ιδιαίτερα λόγω της πρωτοφανούς παγκόσμιας ζήτησης για τα οχήματα PONY®, η NAMCO αναπτύσσει και παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο κινητήρα PONY® (drive-train) της FORD, με στόχο να συγκεντρώσει ένα ευρύ δίκτυο κορυφαίων Αντιπροσώπων της FORD ΗΠΑ. Αυτή η κίνηση είχε ως αποτέλεσμα η NAMCO να υπογράφει συμβόλαιο πώλησης για PONY® 20.000 ετησίως και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα 10 ετών, δηλαδή 200.000 αυτοκίνητα PONY® στις Η.Π.Α.!
Με κίνητρο αυτή τη μοναδική και ιστορική επιτυχία, η NAMCO AG μαζί με την Inthelco GmbH, αποφάσισαν να ιδρύσουν ένα δεύτερο, πολύ μεγάλο εργοστάσιο αυτοκινήτων για την PONY® στο Λιμνότοπο-Κιλκίς. Αυτή η νέα επένδυση συγχρηματοδοτήθηκε από τις τρεις μεγαλύτερες κρατικές τράπεζες στη Γαλλία, BANQUE FRANCAISE DU COMMERCE EXTERIEUR, CREDIT COMMERCIAL DE FRANCE, CREDIT LYONNAIS (βλ. Εφημερίδα 15 Σεπτεμβρίου 1981).
NAMCO PONY® ΜΕ FORD
Το 1983, η Inthelco GmbH, υπό τη διεύθυνση του Πέτρου-Τζανέτου Κοντογούρη, υπέγραψε ένα ακόμη μεγάλο συμβόλαιο με τη FORD WERKE A.G. Γερμανίας με αντίστοιχη 10ετή διάρκεια για τον αδιάλειπτο εφοδιασμό της NAMCO στη Θεσσαλονίκη με κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων (drive-trains) το μοντέλο FORD FIESTA. Αυτό αποφασίστηκε Προκειμένου να καλυφθούν μεγάλες παραγγελίες PONY®, FORD Motors στις Η.Π.Α.
Το γεγονός αυτό άνοιξε το δρόμο για ευρεία συνεργασία με τη FORD, η οποία θα επέτρεπε στη NAMCO κυριολεκτικά να απογειωθεί και να γίνει ένα από τα πιο αναγνωρισμένα αυτοκίνητα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1985 (20 Ιουλίου 1985) ως πρωτοσέλιδο σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, ανακοινώθηκε αυτή η συνεργασία και για την επιτάχυνση αυτής της μεγάλης συμφωνίας και για την κάλυψη παραγγελιών από αντιπροσώπους FORD στις ΗΠΑ, η NAMCO φόρτωσε ένα PONY® σε αεροσκάφος της Ολυμπιακής Αεροπορίας και το μετέφερε αστραπιαία από τη Νέα Υόρκη στο DETROIT, όπου άντεξε σε όλη τη σκληρή δοκιμασία της FORD U.S. Ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία, που ακόμη και ο τότε Πρόεδρος της FORD, κ. Turner, ζήτησε από την ταπεινή NAMCO να αναλάβει την πωλεί το FORD PONY® αποκλειστικά μέσω του παγκόσμιου δικτύου του! Αυτή η ιστορική, μοναδική και μεγάλη επιτυχία της NAMCO, θα είχε εξασφαλίσει διαρκείς τεράστιες πηγές ξένου συναλλάγματος και απασχόληση χιλιάδων Ελλήνων υποπρομηθευτών, τορπιλίστηκε από μια ορισμένη άγνοια και ανευθυνότητα της γνωστής, μισθοφορικής γραφειοκρατίας, που κατέρριψε ιστορικά κάθε προσπάθεια που καθιέρωσε μεγάλη ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία στην παγκόσμια γκάμα.
© Copyright 2024 | All rights reserved | Powered by Networkie