FARMOBIL

FARMOBIL

Συνεργασία με BMW
http://www.allpar.com/cars/adopted/farmobil.html

Το 1956, ο πρόγονος της NAMCO, INTHELCO Munich, σε συνεργασία με την FAHR AG, MASCHINENFABRIK Gottmandingen, ολοκλήρωσαν την Έρευνα & Ανάπτυξη (R&D) του μηχανοκίνητου οχήματος FARMOBIL BMW, ενός πολύ προηγμένου και ολοκληρωμένου οχήματος, όταν το 1956 η BMW παρήγαγε ένα απλό όχημα. , το ISETTA και μια 8κύλινδρη λιμουζίνα, σχεδόν χειροποίητη και με ξύλινα καλούπια!

Το Farmobil ήταν ένα απλό, χαμηλού κόστους όχημα. Χρησιμοποιούσε έναν κινητήρα BMW Isetta 697cc (0,7 λίτρα) και ένα πατενταρισμένο, τετρατάχυτο μηχανικό κιβώτιο από την Porsche.

Η παραγωγή πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, από το 1962 έως το 1966. Ενώ η Farmobil ταξιδεύει σε εκθέσεις αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης αυτής του Παρισιού, η Ελλάδα δεν ήταν τότε μέλος της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και το κόστος των εισαγωγικών δασμών αύξησε την τιμή.

Επιπλέον, η BMW σχεδόν χρεοκόπησε και παρέμεινε ζωντανή χάρη στη σθεναρή και διορατική κρίση της βαυαρικής κυβέρνησης, η οποία έλεγξε έναν διάσημο επιχειρηματία του οίκου Harald Quandt και στα χέρια τους αναπτύχθηκε γρήγορα για να γίνει μια τεράστια, παγκόσμια εταιρεία, με όγκος σχεδόν ίσος με τον ελληνικό προϋπολογισμό.

Αυτή η απλή σύγκριση καταδεικνύει το μέγεθος της αδικίας σε βάρος της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα!