FARMOBIL

Συνεργασία με την BMW - FARMOBIL

http://www.allpar.com/cars/adopted/farmobil.html

Το 1956, η πρόγονος της NAMCO, INTHELCO Μονάχου, με τη συνεργασία της FAHR A.G., MASCHINENFABRIK - Gottmandingen, ολοκλήρωσε την Ε/Α του οχήματος FARMOBIL με κινητήρα BMW, ένα πολύ προηγμένο πλήρες όχημα, όταν το 1956 η τότε BMW παρήγαγε ένα απλούστατο όχημα, την ISETTA και μία 8-κύλινδρη λιμουζίνα, σχεδόν με το χέρι, με ξύλινα καλούπια!

Το Farmobil  ήταν ένα απλό, χαμηλού κόστους όχημα. Χρησιμοποίησε κινητήρα  της BMW Isetta 697cc (0,7 λίτρα), και ένα μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων από την  Porsche, κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Η παραγωγή πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, από το 1962 έως το 1966. Ενώ το Farmobil κάνει το γύρο των εκθέσεων αυτοκινήτου (συμπεριλαμβανομένης και αυτής του Παρισιού),  η Ελλάδα δεν ήταν ακόμα μέλος της ΕΟΚ, και το κόστος εισαγωγικού δασμού αύξησε την τιμή.

Επί πλέον, η BMW είχε τυπικά σχεδόν πτωχεύσει και παρέμεινε ζωντανή χάρη στη σθεναρή και οξυδερκή κρίση της Βαυαρικής Κυβέρνησης, που την παρέδωσε σ’ έναν διάσημο επιχειρηματία του οίκου Harald Quandt, όπου στα χέρια τους ανεπτύχθη ραγδαία για να καταστεί σήμερα μία τεράστια, παγκόσμια εταιρία, με τζίρο σχεδόν ίσο με τον Ελληνικό Προϋπολογισμό. Η απλή αυτή σύγκριση καταδεικνύει το μέγεθος των εγκλημάτων κατά της Ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας γενικά και διαχρονικά από μία ορισμένη γραφειοκρατία….!