NAMCO FORD

ΡΟΝΥ® ΜΕ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ FORD Η.Π.Α.

Το 1981, ιδιαίτερα λόγω της άνευ προηγουμένου παγκόσμιας ζήτησης των αυτοκινήτων ΡΟΝΥ®, η NAMCO αναπτύσσεται και παρουσιάζει νέο μοντέλο ΡΟΝΥ® με κινητήρα (drive-train) FORD, με στόχο να συσπειρώσει σε ευρύ δίκτυο τους μεγαλύτερους Dealers της FORD Αμερικής. Η κίνηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα η NAMCO να υπογράψει συμβάσεις πωλήσεων 20.000 ΡΟΝΥ® ετησίως και μάλιστα για μία μεγάλη περίοδο 10ετίας, δηλαδή 200.000 αυτοκίνητα ΡΟΝΥ® στις Η.Π.Α.!                                     

Με κίνητρο αυτήν την μοναδική, ιστορική επιτυχία, η NAMCO A.E., μαζί με την Inthelco, αποφασίζουν να ιδρύσουν ένα δεύτερο, πολύ μεγάλο εργοστάσιο αυτοκινήτων ΡΟΝΥ, στο Λιμνότοπο του Κιλκίς. Στη νέα αυτή επένδυση συγχρηματοδότριες ήταν οι τρεις μεγαλύτερες κρατικές τράπεζες της Γαλλίας, BANQUE FRANCAISE DU COMMERCE EXTERIEUR, CREDIT COMMERCIAL DE FRANCE, CREDIT LYONNAIS (ιδέ ΦΕΚ 15 Σεπτεμβρίου 1981).

NAMCO PONY® WITH FORD

Το 1983 η Ελληνογερμανική εταιρία Inthelco, υπό την Διεύθυνση του Πέτρου Τζανέτου Κοντογούρη, υπέγραψε μία άλλη μεγάλη σύμβαση με την FORD WERKEA.G. της Γερμανίας και μάλιστα αντιστοίχου 10ετούς διάρκειας, για την απρόσκοπτη τροφοδοσία της NAMCO Θεσσαλονίκης με κινητήρες και σασμάν (drive-trains) του μοντέλου της FORD FIESTA. Με στόχο να καλύψει και τις μεγάλες παραγγελίες ΡΟΝΥ®, με κινητήρα FORD, στις Η.Π.Α.

 Έτσι, άνοιξε διάπλατα ο δρόμος για ευρύτατη συνεργασία με την FORD, που θα επέτρεπε στη NAMCO να απογειωθεί κυριολεκτικά και να καταστεί μία υπολογίσιμη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 1985 (20 Ιουλίου 1985, ως πρώτη είδηση σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης) ανηγγέλθη ότι για την επιτάχυνση της μεγάλης αυτής συμφωνίας και την κάλυψη των παραγγελιών των  FORD Dealers των Η.Π.Α., η NAMCO φόρτωσε ένα PONY® στην Ολυμπιακή Αεροπορία και το μετέφερε από τη ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ αστραπιαία στο DETROIT, όπου πέρασε όλα τα σκληρά test της FORD στις Η.Π.Α. Με μοναδική εξαιρετική επιτυχία, ώστε ακόμη και ο τότε Πρόεδρος της FORD, Mr. Turner, να ζητήσει από την ταπεινή και εκκολαπτόμενη NAMCO να αναλάβει η FORD την πώληση του PONY® αποκλειστικά μέσω του παγκόσμιου δικτύου της!! Αυτή η ιστορικά, μεγάλη και μοναδική επιτυχία της NAMCO,που θα εξασφάλιζε διαχρονικά τεράστια συναλλαγματοφόρο πηγή και απασχόληση χιλιάδων ελλήνων συνεργατών μας, τορπιλίσθηκε από μία ορισμένη άγνοια και ανευθυνότητα της γνωστής, ιδιοτελής γραφειοκρατίας, που διαχρονικά καταπλάκωσε κάθε προσπάθεια ίδρυσης μίας μεγάλης Ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με παγκόσμια εμβέλεια.